شما غمگین هستید ، من غمگینم ، همه ما غمگین هستیم. راهی وجود دارد؟


سوال: عزیز امبرا ،

اگر در اعماق اعضا هستم چگونه می توانم دیگران را از حالت فانک درآورم؟

– ببخشید ، پایین هم

آ. SAD عزیز ،

فشاری که شما برای شایع کردن لذت Tinkerbell به خود وارد می کنید ریشه عمیقی در فرهنگ ما دارد: موهبت های اجتماعی آمریکایی با ایجاد خلق و خوی “دوستانه و خوش بینانه” همراه است – حتی اگر در حال حاضر خیلی مسخره باشد. دشوار است

و شما قطعاً در حال انجام کاری هستید. مردم از یکدیگر سیگنال می گیرند: اساساً جامعه به همین ترتیب کار می کند. ما سیمی هستیم که می توانیم رفتار ، رفتار ، نحوه لباس پوشیدن و حتی اعتقادات خود را بر اساس کسانی که با آنها وقت می گذرانیم تغییر دهیم. این یک مکانیسم زنده ماندن است. پس چرا سعی نمی کنید بر افراد اطراف خود تأثیر بگذارید تا … خوشحال تر باشند؟

خوب ، صحبت از س questionsالاتی در مورد بقای ما ، تحقیقات روانشناسی زیادی در مورد آنچه باعث می شود مردم از رفتارهای تبلیغی یا محیطی بهره مند شوند ، انجام شده است و بله ، این معمولاً به پیروی از راهنمایی دیگران برمی گردد. (اکثر مردم دوست ندارند یک آهنگ Green Day را تجربه کنند!) به عنوان مثال ، اگر ببینند همسایگان خودشان آنها را روی پشت بام ها نصب می کنند ، احتمال اینکه خرید پنل های خورشیدی را ببینند بیشتر فکر می کنند. اگر قبول کنید که بقیه رفتارهای استاندارد بالاتری را اتخاذ می کنند ، نمی خواهید غافل شوید.

اما شما برای تحت فشار قرار دادن دوستان خود برای کار ، فشار همسالان را نمی خواهید؟ شما می خواهید گسترش دهید خوشبختی به عنوان مثال. بنابراین من به این ادبیات روانشناسی نگاه کردم تا ببینم آیا دلیلی بر نحوه تغییر آن وجود دارد یا خیر چشم اندازها دیگران یا حداقل خلق و خوی آنها

من با مروری بر یک مفهوم اقتصادی به نام “نوع دوستی داخلی” مواجه شدم. ایده این است که مردم برای انجام کارهای خوب توسط دو نیرو می جنگند: یک میل واقعی برای بهبود جامعه و یک احساس خوشایند که ناشی از انجام کار خوب است. من استدلال می کنم که اشتیاق شما برای اعتلای دوستان خود احتمالاً از همان مکان ناشی می شود: شما در دنیا خوشبختی بیشتری می خواهید (بدون شک یک چیز خوب!) و می خواهید دوستان خود را خوشحال کنید (که از آن لذت نمی برد!).

شاید اعتقاد داشته باشید که بهترین راه برای رساندن این شادی به دوستان خود ، مدل سازی خودتان است. اما این چیزی است که من می گویم، به همین دلیل نباید به دنبال درس اقتصاد احساسی باشید.

بیایید با ترتیب عملیات شروع کنیم. تا اول از خود مراقبت نکنید نمی توانید از کسی مراقبت کنید. تکرارهای بسیاری از این عرف رایج وجود دارد: قبل از اینکه تمایل به ماسک خود داشته باشید ، ماسک اکسیژن کسی را قرار ندهید (هواپیماها را به یاد می آورید؟) ؛ شما نمی توانید کسی را به درستی دوست داشته باشید تا زمانی که خود را دوست داشته باشید انجام دادن نه اگر کفش لغزنده دارید ، پوشیدن کسی را پیشنهاد کنید! ایده این است که شما قبل از اینکه کسی را دعوت کنید تا به شما تکیه کند ، به یک پایه عاطفی قوی احتیاج دارید ، زیرا در غیر این صورت هر دو در یک انبوه سقوط خواهید کرد.

و بله ، همه ما حداقل یک فرد همیشه با استعداد را می شناسیم – کسی که به نظر می رسد همیشه دیگران را در اولویت خود قرار می دهد ، همیشه سخاوتمند است ، همیشه نوعی درخشان و خندان است و دارای مو و پوست عالی است – مهربانی او باعث می شود شما دیوانه وار ناکافی باشید . توصیه می کنم فوراً این شخص را در شبکه های اجتماعی ساکت کنید. آنها مرتد هستند (یا شاید فقط یک دروغگو باشند)! افراد عادی حداقل لحظه ای اندوهناک هستند و دلیل خوبی هم دارند: یک سال کامل (!) از همه گیری جهانی گذشته است و بسیار بدتر از هر کسی بود که بدبین یا روانپزشکی سختی نباشد که در ابتدا تصور می کردم.

یک نکته در مورد این همه گیری می توانید بگویید: بسیاری از مردم را از آنها آگاه کنید احساسات خواه آنها با حضور ناخوشایند دوستی که COVID-19 را فراموش نمی کند در شبکه های اجتماعی تحریک شوند ، یا یکنواختی زندگی مسدود کننده. حتی در شرایط عادی ، همیشه افکار اضطرابی وجود دارند که به سطح روان ما نفوذ می کنند. اما ما معمولاً سازوکارهای مقابله ای درست و حسابی (مسافرت! ارتباطات! ورزش گروهی!) را تجربه می کنیم که به تخفیف آنها کمک می کند – یا حداقل حواس ما را از آنها دور می کند.

اما واقعیت های همه گیر در حال ادامه دسترسی به بسیاری از این فعالیت ها را قطع کرده و اکنون این احساسات در حال رشد است. اضطراب و افسردگی ، این جانوران زشت ، می توانند به انواع مختلف جسمی و تخریب کننده روز بروز کنند: مشکلات تنفسی ، آکنه ، ریزش مو ، درد جسمی ، بی خوابی ، خواب زیاد ، سو mal تغذیه ، پرخوری ، درست است! اما یک عارضه جانبی ناشناخته شناخته شده از فشار اجتماعی غیرقابل غلبه؟ هزینه ای که برای روابط بین فردی ما می گیرد.

این که آیا شما در مورد COVID-19 یا آب و هوا یا منبع دیگری از استرس شدید و جمعی صحبت می کنید ، اضطراب مشترک بدان معناست که هیچ کس به ویژه آماده حمایت از شخص دیگری نیست. بنابراین ، جدا از نوع دوستی درونی ، چگونه باید عزیزانمان را نجات دهیم وقتی که همزمان برای کنترل غم و غصه خود تلاش می کنیم؟

خوب ، شاید نجات کامل هدف نباشد. حداقل واقع بینانه نیست.

خوشبخت کردن خود در مواقعی که اکثر مردم ناراضی هستند تقریباً دلیل اصلی این است که چرا رسانه های اجتماعی برای سلامت عاطفی ما مضر هستند. عزیزان شما فقط فکر می کنند: او چه چیزی را فهمید و من نه؟ چرا چنین احساسی ندارم؟ از یک طرف ، چیزهایی برای گفتن برای همه باهم در funk وجود دارد. اما دلیلی وجود دارد که این افراد تأثیرگذار لعنتی در شبکه های اجتماعی همیشه احساسات مثبت را بلند می کنند و فریاد می زنند. سپس است برای دیدگاه شخصی شما مضر است که بیش از حد توسط افراد منفی محاصره شود.

به همین دلیل است که من این موقعیت میانه را پیشنهاد می کنم: اول ، اعتراف به وحشت. دوستانتان احتمالاً برای بلند کردن آنها به شما نگاه نمی کنند ، زیرا در واقع وقتی قلب ، ذهن و کل بدن شما احساس سنگینی می کند بسیار طاقت فرسا است. آنها می خواهند کسی همدردی کند! آنها می خواهند کسی نظرات خود را در مورد جهان تأیید کند! به نظر می رسد شما می توانید این کار را بدون هیچ ضروری انجام دهید. شما غمگین هستید ، من غمگینم ، همه ما غمگین هستیم – بیایید در مورد آن صحبت کنیم! و همین که این کار را کردید ، حرکت مرگبار را متوقف کنید و به خودتان اجازه دهید رویای چیزهای بهتر و روزهای بهتر را ببینید!

این چرخه ناامیدی و امید موتور تحول را نیز به حرکت در می آورد. به عنوان مثال ، ما اخیراً یک هفته بسیار امیدوار کننده برای سیاست های اقلیمی داشته ایم. اما دلیل کل ما برای رسیدن به این نقطه این است که حتی در قلب تاریکی – کل دولت ترامپ – بسیاری از مردم به وحشت اوضاع اعتراف کردند ، گزینه دیگری را ابداع کردند و در نهایت گرد هم آمدند تا سازمان یافته باشند برای تنوع البته ، هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد ، اما هیچ کس لازم نبود که الگوی کاملی از فضیلت زیست محیطی باشد تا به اینجا برسد. این پیش شرط پیشرفت نیست.

با این حال ، شما ممکن است هنوز در مرحله “با هم جمع شوید” برای برند خاص بلوز خود نباشید ، و این خوب است. اعتماد کنید افرادی که به آنها اهمیت می دهید نیز علاقه مند هستند شما. آنها انتظار ندارند شما سوپرمن مثبت باشید. آنها می خواهند شما صادق باشید و به اندازه من با خود خوب باشید.

با عشق،

چتر




منبع: nama-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*